Secretaries Forum

Το forum των στελεχών Βοηθών Διοίκησης

Βοήθεια για τα μέλη του Forum

Συνήθεις ερωτήσεις

Εγγραφή και σύνδεση

Το προφίλ μου και άλλες ρυθμίσεις

Προσωπικά δεδομένα και Ασφάλεια

Πλοήγηση στις συζητήσεις

Αποστολή μηνυμάτων

Ομάδες χρηστών και δικαιώματα πρόσβασης

Προσωπικά μηνύματα


Εγγραφή και σύνδεση

Γιατί θα πρέπει να εγγραφώ;

Μπορεί και να μην χρειάζεται. Αυτό εξαρτάται από το εάν ο διαχειριστής του συστήματος έχει ορίσει να απαιτείται υποχρεωτικά η εγγραφή, προκειμένου το μέλος να έχει τη δυνατότητα αποστολής μηνυμάτων. Από τη στιγμή που θα εγγραφείτε, θα αποκτήσετε πρόσβαση σε πρόσθετες υπηρεσίες, οι οποίες δεν είναι διαθέσιμες στα μέλη-επισκέπτες. Τέτοιες υπηρεσίες είναι, η χρήση οριζόμενων εικόνων-avatar, η δυνατότητα αποστολής προσωπικών μηνυμάτων, αποστολή e-mail στα άλλα μέλη, συμμετοχή σε ομάδες χρηστών, κλπ. Χρειάζονται μόνο λίγα δευτερόλεπτα για να πραγματοποιήσετε την εγγραφή, και επομένως είναι προτιμότερο να είστε εγγεγραμμένος μέλος.

Πως θα εγγραφώ;

Για να δημιουργήσετε ένα νέο λογαριασμό θα πρέπει να επισκεφθείτε τη «σελίδα εγγραφής» και να συμπληρώσετε τα στοιχεία που θα σας ζητηθούν. Τα στοιχεία που είναι απαραίτητα είναι το όνομα μέλους και η διεύθυνση e-mail. Ανάλογα από τον τρόπο που έχει ρυθμιστεί η λειτουργία των συζητήσεων, θα σας ζητηθεί να καθορίσετε τους κωδικούς εισόδου. Εάν δεν σας ζητηθεί κωδικός εισόδου, ο διαχειριστής του συστήματος θα φροντίσει να σας αποσταλεί με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ο κωδικός εισόδου που θα χρησιμοποιείτε για τη σύνδεση σας με την συζήτηση.

Έχω όνομα μέλους και κωδικό. Πώς θα εγγραφώ;

Με την εγγραφή στο σύστημα θα αποκτήσετε ένα όνομα μέλους (username) και ένα κωδικό εισόδου (password) για να μπορείτε να συμμετέχετε στις ομάδες συζητήσεων.

Έχω ήδη εγγραφεί, γιατί αποσυνδέομαι αυτόματα;

Όταν συνδέεστε με το σύστημα, εάν δεν επικυρώσετε την ένδειξη «Αυτόματη σύνδεση», το σύστημα αυτόματα θα σας αποσυνδέει έπειτα από ένα ορισμένο διάστημα, συνήθως 20 λεπτά. Εάν θέλετε να συνδέεστε αυτόματα με τις ομάδες συζητήσεων, επικυρώστε την ένδειξη «Αυτόματη σύνδεση».

Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου ή/και το όνομα μέλους;

Εάν έχετε ξεχάσει το όνομα ή/και τον κωδικό εισόδου, χρησιμοποιείστε τον σύνδεσμο «Έχω ξεχάσει τον κωδικό μου» και ο διαχειριστής του συστήματος θα σας στείλει ένα νέο κωδικό εισόδου, στην διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχετε δηλώσει. Θα σας αποσταλεί νέος κωδικός εισόδου, επειδή το σύστημα αποθηκεύει σε κρυπτογραφημένη μορφή τον κωδικό εισόδου και δεν υπάρχει η δυνατότητα ανάκτησής του.

Είμαι εγγεγραμμένος αλλά δεν μπορώ να συνδεθώ;

Εάν έχετε εγγραφεί και το σύστημα δεν σας επιτρέπει να συνδεθείτε, ελέγξτε εάν εισάγετε σωστά το όνομα και το κωδικό σας. Εάν το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται, πιθανόν ο λογαριασμός σας να μην έχει ακόμα ενεργοποιηθεί ή να βρίσκεται σε κατάσταση αναστολής. Επικοινωνήστε με το διαχειριστή των συζητήσεων για περισσότερες πληροφορίες.

Έχω εγγραφεί/συνδεθεί στο παρελθόν, αλλά τώρα δεν τα καταφέρνω;

Βεβαιωθείτε πρώτα ότι το όνομα μέλους που χρησιμοποιείτε και ο κωδικός πρόσβασης είναι σωστά. Εάν εξακολουθείτε να έχετε πρόβλημα, ο λογαριασμός μπορεί να βρίσκεται σε αναστολή ή να διαγράφηκε, λόγω αδράνειας του λογαριασμού σας. Επικοινωνήστε με το διαχειριστή του συστήματος για περισσότερες πληροφορίες.

Το προφίλ μου και άλλες ρυθμίσεις

Τι είναι το προφίλ του μέλους;

Στο «Προφίλ» ενός μέλους συγκεντρώνονται όλες οι πληροφορίες και ρυθμίσεις που καθορίζουν τον τρόπο εμφάνισης και λειτουργίας των συζητήσεων. Έτσι υπάρχουν πληροφορίες για τις δημοσιεύσεις που συνεισφέρατε στις συζητήσεις, καθώς και προσωπικές πληροφορίες που θέλετε να κοινοποιήσετε στα υπόλοιπα μέλη όπως οι διευθύνσεις web και ιστολογίου. Τέλος υπάρχουν επιλογές που καθορίζουν την ωρολογιακή ζώνη, τη γλώσσα, τα θέματα (themes) κλπ.

Γιατί πρέπει να ορίσω ζώνη ώρας;

Δηλώνοντας την ωρολογιακή ζώνη στην οποία βρίσκετε, όλες οι ημερομηνίες και οι ενδείξεις ώρας μετατρέπονται στη δική σας ωρολογιακή ζώνη.

Πώς βάζω υπογραφή στις δημοσιεύσεις μου;

Η υπογραφή είναι ένα κείμενο που προστίθεται στο τέλος κάθε δημοσίευσής σας. Μπορείτε να επεξεργαστείτε την «υπογραφή» σας στη σελίδα «Το Προφίλ μου». Απ’ αυτή τη στιγμή που καθορίσετε την υπογραφή σας, αυτή θα εμφανίζεται σε κάθε δημοσίευση που κάνετε.

Τι είναι οι εικόνες-avatar;

Η εικόνα-avatar (λεξικό «ενσάρκωση, προσωποποίηση, μορφή, σχήμα») είναι ένα χαρακτηριστικό του συστήματος συζητήσεων, το οποίο σας επιτρέπει να εμφανίζετε δίπλα σε κάθε δημοσίευσή σας, μια εικόνα ή φωτογραφία. Ο διαχειριστής των συζητήσεων καθορίζει εάν επιτρέπεται η χρήση εικόνων-avatar από τα μέλη.

Πώς καθορίζω την εικόνα-avatar;

Εάν η χρήση εικόνας-avatar επιτρέπεται από το διαχειριστή των συζητήσεων, μπορείτε να επιλέξετε το περιεχόμενο της από την επιλογή «Το Προφίλ μου». Η επιλογή της εικόνας-avatar γίνεται, είτε καθορίζοντας μια διεύθυνση url, είτε ανεβάζοντας ένα σχετικό αρχείο εικόνας. Επίσης, θα πρέπει να ενεργοποιήσετε τη σχετική επιλογή εμφάνισης της εικόνας-avatar.

Πώς αλλάζω την επιλεγμένη γλώσσα;

Έχετε τη δυνατότητα να προβάλλετε τις συζητήσεις σε μια από τις διαθέσιμες γλώσσες. Π.χ. ελληνικά. Ανατρέξτε στο προφίλ σας για να καθορίσετε τη γλώσσα εμφάνισης των συζητήσεων.

Πώς ορίζω τη μορφή της ώρας;

Μπορείτε να καθορίσετε την μορφή εμφάνισης της ημερομηνίας από το προφίλ σας.

Πώς απενεργοποιώ την αυτόματη ενημέρωση με e-mail για αλλαγές στις συζητήσεις;

Μπορείτε να ρυθμίσετε το σύστημα έτσι ώστε να λαμβάνετε ενημέρωση με e-mail για κάθε νέα δημοσίευση στις συζητήσεις που παρακολουθείτε. Μπορείτε να απενεργοποιήσετε την αυτόματη ενημέρωση από τη σχετική επιλογή στο «Το Προφίλ μου».

Τι σημαίνουν τα υπόλοιπα εικονίδια δίπλα στα μέλη;

Δίπλα σε κάθε δημοσίευση μπορεί να εμφανίζονται διάφορες εικόνες, όπως η εικόνα-avatar ή εικόνες που σχετίζονται με το ρόλο του μέλους στις συζητήσεις.

Γιατί πρέπει να συνδεθώ για να δημοσιεύσω μηνύματα, να δω τους υπόλοιπα μέλη και να τους στείλω e-mail;

Ανάλογα με τον τρόπο που ο διαχειριστής έχει ρυθμίσει τη λειτουργία του συστήματος, είναι πιθανόν να σας ζητηθεί να κάνετε πρώτα σύνδεση. Αυτό είναι χρήσιμο για τη προστασία όλων των μελών που συνεισφέρουν στις συζητήσεις και για να μη γίνεται κατάχρηση των ηλεκτρονικών διευθύνσεων με ανώνυμη αποστολή e-mail.

Προσωπικά δεδομένα και Ασφάλεια

Πώς αλλάζω τον κωδικό μου;

Αφού κάνετε σύνδεση με τις συζητήσεις, μπορείτε να αλλάξετε τον κωδικό πρόσβασης στη σελίδα «Το Προφίλ μου».

Πώς αλλάζω το όνομα μέλους;

Η αλλαγή ονόματος μέλους δεν είναι εφικτή παρά μόνο εάν ο διαχειριστής των συζητήσεων το επιτρέπει. Σε αυτή τη περίπτωση η αλλαγή γίνεται από τη σελίδα «Το Προφίλ μου».

Πώς αλλάζω το e-mail μου;

Αφού κάνετε σύνδεση με τις συζητήσεις, μπορείτε να αλλάξετε το e-mail σας στη σελίδα «Το Προφίλ μου».

Γιατί είναι υποχρεωτική η δημιουργία του προφίλ μου;

Η μόνη πληροφορία που απαραίτητα πρέπει να παράσχετε είναι η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail). Η διεύθυνση e-mail που θα δώσετε είναι δεν κοινοποιείται, και χρησιμοποιείται μόνο για τις διαδικασίες αποστολής κωδικού σύνδεσης, ξεχασμένου κωδικού κλπ. Τα υπόλοιπα στοιχεία είναι προαιρετικά.

Δεν θέλω να εμφανίζεται το όνομά μου στη λίστα μελών;

Από τη σελίδα «Το Προφίλ μου» μπορείτε να ρυθμίσετε εάν το όνομά σας θα εμφανίζεται στη λίστα εγγεγραμμένων μελών. Σε αυτή την περίπτωση το όνομά σας δεν θα εμφανίζεται ούτε στη λίστα παρόντων χρηστών.

Πλοήγηση στις συζητήσεις

Τι είναι μια Ομάδα Συζητήσεων;

Μια ομάδα συζητήσεων (Forum group) περιλαμβάνει μια σειρά συζητήσεων που σχετίζονται μεταξύ τους ως προς τη θεματολογία. Μια ομάδα συζητήσεων περιλαμβάνει μια ή περισσότερες συζητήσεις.

Τι είναι μια Συζήτηση;

Μια Συζήτηση (forum) είναι μια συλλογή από δημοσιεύσεις πάνω σε ένα κοινό θέμα. Μια συζήτηση συγκεντρώνει πολλές δημοσιεύσεις, όπως επίσης μπορεί να περιλαμβάνει και υποκατηγορίες συζητήσεων (sub-forums).

Τι είναι μια Θεματική Ενότητα;

Μια Θεματική Ενότητα ή απλά Ενότητα, συγκεντρώνει μια σειρά από ομοειδείς δημοσιεύσεις. Μια ενότητα μπορεί να περιλαμβάνει μια ή περισσότερες δημοσιεύσεις. Η πρώτη δημοσίευση ή μήνυμα σηματοδοτεί την έναρξη μιας θεματικής ενότητας, ενώ όλες οι απαντήσεις σε αυτήν προστίθενται στην ίδια ενότητα.

Τι σημαίνουν τα εικονίδια των θεμάτων;

Υπόμνημα συμβόλων
Θεματική ενότητα με μη αναγνωσμένες δημοσιεύσεις.
Θεματική ενότητα με αναγνωσμένες δημοσιεύσεις.
Δημοφιλές θέμα με μη αναγνωσμένες δημοσιεύσεις. Ένα θέμα αναγορεύεται ως δημοφιλές έπειτα από ένα συγκεκριμένο αριθμό αναγνώσεων και δημοσιεύσεων (ανάλογα τι έχει καθοριστεί από τον διαχειριστή).
Δημοφιλές θέμα με αναγνωσμένες δημοσιεύσεις. Ένα θέμα αναγορεύεται ως δημοφιλές έπειτα από ένα συγκεκριμένο αριθμό αναγνώσεων και δημοσιεύσεων (ανάλογα τι έχει καθοριστεί από τον διαχειριστή).
Ανακοίνωση μη αναγνωσμένη.
Αναγνωσμένη ανακοίνωση.
Επισημασμένο θέμα με μη αναγνωσμένες δημοσιεύσεις. Τα επισημασμένα θέματα εμφανίζονται πάντα στη κορυφή του καταλόγου, μέχρι να καταργηθεί η επισήμανση.
Επισημασμένο θέμα με αναγνωσμένες δημοσιεύσεις. Τα επισημασμένα θέματα εμφανίζονται πάντα στη κορυφή του καταλόγου, μέχρι να καταργηθεί η επισήμανση.
Επισημασμένο δημοφιλές θέμα μη αναγνωσμένο. Για να γίνει δημοφιλές πρέπει να ξεπεράσει ένα συγκεκριμένο αριθμό αναγνώσεων.
Επισημασμένο δημοφιλές θέμα αναγνωσμένο. Για να γίνει δημοφιλές πρέπει να ξεπεράσει ένα συγκεκριμένο αριθμό αναγνώσεων.
Μια κλειδωμένη συζήτηση με μη αναγνωσμένες δημοσιεύσεις. Σε κλειδωμένες συζητήσεις δεν επιτρέπονται απαντήσεις.
Κλειδωμένη συζήτηση με αναγνωσμένες δημοσιεύσεις. Σε κλειδωμένες συζητήσεις δεν επιτρέπονται απαντήσεις.

Στη προβολή μιας συζήτησης δεν εμφανίζονται θέματα /δημοσιεύσεις

Είναι πιθανόν στην προβολή μιας συζήτησης να μην εμφανίζονται καθόλου δημοσιεύσεις, όταν εφαρμόζεται ένα φίλτρο και δεν υπάρχουν εγγραφές που να ικανοποιούν τα κριτήρια. Π.χ. ένα χρονολογικό κριτήριο.

Έστειλα ένα νέο μήνυμα, γιατί δεν εμφανίζεται στις συζητήσεις;

Σε κάθε συζήτηση υπάρχει μια ρύθμιση για το αν προβλέπεται συντονιστής ή όχι. Έπειτα από την αποστολή ενός μηνύματος σε μια συζήτηση με συντονιστή, θα λάβετε ένα μήνυμα ότι η δημοσίευσή σας έχει προωθηθεί προς έγκριση. Μόλις ο συντονιστής εγκρίνει το περιεχόμενο της δημοσίευσης, αυτή θα εμφανιστεί στις συζητήσεις. Ο συντονιστής μιας συζήτησης είναι πιθανόν να επιλέξει να μετακινήσει, να επεξεργαστεί ή να διαγράψει ένα μήνυμα, έτσι ώστε να εξασφαλίσει ότι το περιεχόμενο συνάδει με το αντικείμενο της τρέχουσας συζήτησης.

Τι σημαίνουν τα διάφορα εικονίδια δίπλα στις ενότητες;

Τα εικονίδια που συνοδεύουν τη προβολή των συζητήσεων υποδηλώνουν μια κατάσταση, ανάλογα με τη περίσταση. Μετακινήστε το ποντίκι επάνω σε αυτά τα εικονίδια για να διαβάσετε τι ακριβώς σημαίνουν.

Τι είναι οι Ανακοινώσεις;

Οι ανακοινώσεις είναι μια ειδική κατηγορία δημοσιεύσεων που εμφανίζονται στη κορυφή των συζητήσεων, για ένα προκαθορισμένο διάστημα. Οι ανακοινώσεις έχουν σκοπό να αυξήσουν την αναγνωσιμότητα τους και να προβάλλουν σημαντικά θέματα για τις συζητήσεις. Τι είναι ένα θέμα «Μονίμου Φύσεως»; Θέματα με τον χαρακτηρισμό μονίμου φύσεως, εμφανίζονται στη κορυφή μιας συζήτησης, για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Τα θέματα μονίμου φύσεως μοιάζουν με τις ανακοινώσεις, οι ανακοινώσεις ωστόσο δεν επιτρέπουν την αποστολή απαντήσεων.

Τι είναι μια κλειδωμένη συζήτηση;

Μια κλειδωμένη συζήτηση περιλαμβάνει δημοσιεύσεις στις οποίες δεν επιτρέπονται απαντήσεις. Από τη στιγμή που μια δημοσίευση ή μια θεματική ενότητα χαρακτηριστεί ως κλειδωμένη, δεν επιτρέπεται η αποστολή απαντήσεων.

Πώς μπορώ να βλέπω τα θέματα ταξινομημένα;

Μπορείτε να ταξινομήσετε τα θέματα που εμφανίζονται σε μια συζήτηση κατά τον Συγγραφέα, τις Απαντήσεις, τις Αναγνώσεις και τη τελευταία Δημοσίευση. Η προεπιλεγμένη σειρά ταξινόμησης είναι να εμφανίζονται στη κορυφή των δημοσιεύσεων, τα νεώτερα χρονολογικά μηνύματα. Για να ταξινομήσετε διαφορετικά τις δημοσιεύσεις, απλά κάντε κλικ στην επικεφαλίδα μιας στήλης. Π.χ. τελευταία δημοσίευση.

Τι παριστάνει το σύμβολο «XML» στο κάτω μέρος των συζητήσεων;

Το εικονίδιο «RSS» αποτελεί παραπομπή σε ένα ροή ειδήσεων για τη τρέχουσα συζήτηση. Το πρωτόκολλο RSS χρησιμοποιείται από άλλες εφαρμογές, ώστε να καθίσταται δυνατή η διαρκής παρακολούθηση των δημοσιεύσεων.

Τι σημαίνουν τα κόκκινα/πράσινα εικονίδια, δίπλα στο όνομα του μέλους, στη προβολή των δημοσιεύσεων;

Τα εικονίδια αυτά αποτελούν ένα δείκτη που υποδηλώνει πόσο ενεργό είναι ένα μέλος στη συζήτηση. Το πράσινο εικονίδιο σημαίνει ότι το μέλος στο πρόσφατο χρονικό διάστημα ήταν ενεργός (συνήθως τα τελευταία 15 λεπτά). Το κόκκινο εικονίδιο αντίστοιχα, σημαίνει ότι το μέλος δεν ήταν ενεργός. Μπορείτε να μετακινήσετε το ποντίκι σας πάνω στα εικονίδια και να διαβάσετε το ιστορικό συμμετοχής του μέλους στη συζήτηση.

Δεν μπορώ να δω μια συζήτηση αν και ξέρω πως υπάρχει;

Εάν προσπαθείτε να δείτε μια συζήτηση που επισκεφθήκατε παλαιότερα και λαμβάνετε μήνυμα ότι η συζήτηση δεν υπάρχει, πιθανόν η συζήτηση να έχει καταργηθεί ή η συζήτηση να έχει μετατραπεί σε ιδιωτική και δεν έχετε δικαίωμα πρόσβασης.

Αποστολή μηνυμάτων

Μπορώ να χρησιμοποιήσω HTML;

Και ναι και όχι!. Δεν μπορείτε να πληκτρολογήσετε απευθείας HTML κώδικα στον επεξεργαστή κειμένου. Εάν χρησιμοποιείται τον Internet Explorer θα μπορέσετε να μορφοποιήσετε το κείμενο με τη χρήση των αντίστοιχων εργαλείων που σας παρέχονται από τον επεξεργαστή.

Τι είναι το BBCode;

Το BBCode είναι μια ειδική σύνταξη για αποστολή μηνυμάτων σε ομάδες συζητήσεων.

Μπορώ να επισυνάψω αρχεία στις δημοσιεύσεις μου;

Ναι μπορείτε, ωστόσο ο διαχειριστής του συστήματος είναι δυνατόν να μην επιτρέπει αυτή τη δυνατότητα σε ορισμένες συζητήσεις.

Τι είναι τα Emoticons;

Τα Emoticons είναι μικρά εικονίδια που μπορούν να προστεθούν στα μηνύματά σας και να φανερώσουν τη συναισθηματική σας διάθεση. Συνηθισμένη κατηγορία Emoticons είναι τα smileys κλπ. Το σύστημα συζητήσεων παρέχει ένα ικανό αριθμό εικονιδίων για κάθε περίσταση.

Πώς δημοσιεύω ένα μήνυμα σε μια συζήτηση;

Υπάρχουν διάφοροι τρόποι δημοσίευσης μηνύματος, ανάλογα με το πώς ο διαχειριστής έχει ρυθμίσει το σύστημα. Κάνοντας κλικ στο εικονίδιο «Νέα Δημοσίευση» θα οδηγηθείτε στη φόρμα δημοσίευσης ή θα σας ζητηθεί να συνδεθείτε πρώτα στο σύστημα. Ανάλογα με τις ρυθμίσεις του διαχειριστή, ίσως υπάρχει και η δυνατότητα ανώνυμης δημοσίευσης (χωρίς απαραίτητη σύνδεση στο σύστημα). Αν ακόμα και μετά την σύνδεση στο σύστημα δεν υπάρχει το εικονίδιο «Νέα Δημοσίευση», τότε απλά δεν έχετε δικαίωμα δημοσίευσης στη συγκεκριμένη δημοσίευση.

Πώς απαντώ σε μια δημοσίευση;

Χρησιμοποιήστε τα εικονίδια «Απάντηση» ή «Παράθεση». Αν δεν υπάρχει ένα από αυτά τα εικονίδια, τότε δεν έχετε δικαίωμα απάντησης ή η συγκεκριμένη δημοσίευση δεν επιτρέπεται.

Πώς τροποποιώ/αλλάζω μια δημοσίευσή μου;

Χρησιμοποιήστε το εικονίδιο «Μεταβολή». Το εικονίδιο θα εμφανιστεί μόνο αν ο διαχειριστής ή ο συντονιστής έχουν ρυθμίσει ανάλογα το σύστημα, ή αν τα δικαιώματα σας επιτρέπουν την τροποποίηση.

Πώς διαγράφω μια δημοσίευσή μου;

Χρησιμοποιήστε τα εικονίδια «Διαγραφή». Το εικονίδιο θα εμφανιστεί μόνο αν ο διαχειριστής ή ο συντονιστής έχουν ρυθμίσει κατάλληλα το σύστημα ή αν τα δικαιώματά σας επιτρέπουν την διαγραφή. Αν υπάρχει τουλάχιστον μια απάντηση στο μήνυμά σας, τότε δεν είναι δυνατή η διαγραφή του.

Κάποιες λέξεις έχουν αντικατασταθεί από ***;

Ο διαχειριστής, ίσως έχει ενεργοποιήσει το φιλτράρισμα λέξεων. Το φιλτράρισμα λέξεων αντικαθιστά με *** λέξεις που έχουν θεωρηθεί προσβλητικές.

Πώς υπογράφω τις δημοσιεύσεις μου;

Δείτε την απάντηση στην ενότητα «Προφίλ χρήσης και ρυθμίσεις».

Πώς μπορώ να προσθέσω μια εικόνα avatar σε μια δημοσίευσή μου;

Δείτε «Το προφίλ μου και άλλες ρυθμίσεις» για το πώς χρησιμοποιείται.

Ομάδες χρηστών και δικαιώματα πρόσβασης

Τι είναι τα δικαιώματα πρόσβασης;

Τα δικαιώματα πρόσβασης καθορίζουν τι επιτρέπεται να κάνετε και τι όχι, όσο βρίσκεστε στο σύστημα συζητήσεων. Τα δικαιώματά σας εμφανίζονται στη κάτω δεξιά γωνία καθώς βλέπετε τις σελίδες των συζητήσεων. Τα δικαιώματα πρόσβασης καθορίζουν και την πληροφορία που μπορείτε να προβάλλετε.

Ποιος είναι ο ρόλος του διαχειριστή;

Ο διαχειριστής είναι μέλος με πλήρη δικαιώματα. Τα μέλη αυτά έχουν τη δυνατότητα να πραγματοποιήσουν κάθε ενέργεια (δημιουργία χρηστών, δημιουργία συζητήσεων, αποδοχή μηνυμάτων). Οι διαχειριστές ανήκουν στην ομάδα "Διαχειριστές Συστήματος".

Ποιος είναι ο ρόλος του συντονιστή;

Ο συντονιστής ανήκει στο δεύτερο υψηλότερο βαθμό δικαιωμάτων. Ο συντονιστής μπορεί να πραγματοποιήσει κάθε ενέργεια σε μια συγκεκριμένη συζήτηση. Δηλαδή να αποδεχθεί , μετακινήσει, διαγράψει, τροποποιήσει δημοσιεύσεις ή να αποκλείσει μέλη. Αν έχετε κάποιο πρόβλημα με μια συγκεκριμένη συζήτηση, αρμόδιος για να απευθυνθείτε είναι ο συντονιστής σας.

Τι είναι ο Ρόλος μέσα σε μια συζήτηση;

Με τη χρήση ρόλων αποδίδονται σε μια ομάδα χρηστών κοινά χαρακτηριστικά ως προς τη δυνατότητα πρόσβασής τους στις συζητήσεις. Για μια ομάδα χρηστών που έχει ένα ρόλο, εμφανίζεται το αντίστοιχο εικονίδιο. Η χρήση των ρόλων διευκολύνει την διαχείριση των συζητήσεων, επειδή ο διαχειριστής του συστήματος αποδίδει συγκεκριμένα δικαιώματα σε κάθε ρόλο, και τα μέλη αυτόματα αποκτούν τα ίδια δικαιώματα, από τη στιγμή που τους έχει ανατεθεί ένας ρόλος.

Πώς μπορώ να αποκτήσω ένα Ρόλο στη συζήτηση;

Υπεύθυνοι για την ανάθεση κάποιου ρόλου σε μια συζήτηση είναι ο διαχειριστής του συστήματος ή ο συντονιστής της. Απευθυνθείτε σε έναν από αυτούς είτε με προσωπικό μήνυμα είτε με e-mail, αν νομίζετε πως πρέπει να σας ανατεθεί κάποιος συγκεκριμένος ρόλος σε μια συζήτηση.

Προσωπικά μηνύματα

Τι είναι προσωπικό μήνυμα;

Το προσωπικό μήνυμα είναι παρόμοιο με ένα e-mail μήνυμα μέσα στον Community Server. Μπορείτε να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλα μέλη μέσα στο Community Server που θα εμφανίζονται μόνο σε αυτούς. Δεν παρέχονται προσωπικά στοιχεία, όπως το e-mail του μέλους, είναι πάντα προστατευμένα.

Copyright © 2008 by Q-Training.All rights Reserved
Με χρήση του Community Server (Non-Commercial Edition), από την Telligent Systems